top of page

TV INTERVIEWS IN DENMARK

  • kerstin222
  • Sep 5, 2022
  • 1 min read

In July Guido and I were invited by the Danish TV dk4, to record some interviews in Copenhagen. We had 2 busy days but we enjoyed the beautiful city, the rich culture and the wonderful people! We hope to come back soon and play for our Danish fans!


 
 
 

1 Comment


mepovapelut827
May 20

Kijkend naar de inhoud, de methodologie transparant en consistent wordt toegepast. De conclusies lopen niet vooruit op het onderliggende onderzoek. De website geeft uitgebreidere context over dit onderwerp. Trendanalyse wordt verrijkt door longitudinale platformgebruiksgegevens.

https://nyxbetscasino-nl.nl

Like

© 2021 by The Maestro & The European Pop Orchestra in collaboration with Wendy Kokkelkoren

bottom of page